Monday, December 6, 2010

mengatur langkah

waaa....lame sudah tidak meringankan jari jemari ku ini menaip di dlm blog..tibe2 nak share something plak.
mengatur langkah ke kehidupan seterusnya. sudahkah saya bersedia?jgn nak ikut member plak..mentang2 la tgh musim2 org naik pelamin, takkan aku nak ikot gak.takut pon ade dgn keputusan ni.nak hidup lame lagi. ingat senang ke nak mendirikan sesuatu yang baru dalam hidup, lagi2 nak share dgn seseorg yang kita belom kenali sepenuhnya...org kate dah kawen, baru knl semua...byknye nak manage...lagi aku fikir,lagi la aku huru hara. hopefully Allah memberi petunjuk kepada ku. "fikir betol2..." ni ayat azimat mak aku...die pesan mesti buat solat sunat hajat dan istiharah...stabalize first...nnt nak bg baby mkn pe nnt...huhuhu..nnt I share lg ye.

No comments: