Thursday, April 15, 2010

pelik,risau,sakit hati,tertekan

macam2 aku rase skrg...hadoi..is it true that did not concern doesn't mean did not love..???...kalau orang sayang,cinta kat kita mestila ade perasaan selalu nak dgr suara,kalau boleh nak jmpa...bukanla harap benda ni berlaku setiap masa,setiap minit,at least once a week,but.....nothing...PELIK sgt..TAKUT pon ade,cz pengalaman dah mengajar segala-galanya.Takut sgt pisang berbuah byk kali...tu pisang,kalau berbuah byk kali pon boleh mkn byk kali...dikira rezeki,tp yg nih....kalau berlaku berkali2 ape maksudnya tu??...Allah dah tentukan segala-galanya...kenala ade perkataan REDHA skrg. Tak maksud pon aku xpenah REDHA dengan ketentuan-Nya....mak selalu pesan solat hajat sentiasa terutama malam Jumaat,minta padaNya,tp malam td dah tertinggal,tertido...
Takpe,malam ni ada lg...moga2 Allah makbulkan hajat aku. Susah nak describe,tp aku selalu pujuk hati ni...bg aku die mmg terbaik,mayb cara dia melahirkan rasa cinta die berlainan...tp aku tersa hati skrg nih,dan aku dah bgtau die ape yg aku xpuas hati,bkn aku nak suruh die berubah,tp at least inform pd aku wat happened...macam aku ni nothing bg die. Adakah die menerima aku sekadar memenuhi masa terluang die?aku faham keadaan and pekerjaannya...tp xkn xde mase utk diri sendiri membaca sms2 aku yg aku hntr lebey dari sekali setiap hari...call yg xpenah jwb...perkara ni perlu dibincangkan dan perlu diselesaikan....aku nak tahu sumenye...yg tersirat dalam hatinya...--> aku yg mencari bahagia

No comments: