Thursday, October 29, 2009

sambungan....



la ni baru dapat membebel cite seterusnya....apa yang telah aku lakukan sepanjang bulan2 lepas....saje je nak mengupdate kepada kawan2 aku yg dah lame xdengar khabar berita...huhuh...ye ke?


oleh kerana aku skrg mencurahkan segala bakti kepada KPTM....majikan aku skrg....aku kene gak la follow every activity yg dieorg dah sediakan...bagus gak...at least ade gak pengalamn baru kan....selain tu boleh gak memperkenalkan diri kepada staf2 lain di tempat aku kerja ni...ye la...nmpak je mcm bangunan oren ni kecik...tp byk department....belum tentu lg aku nak g setiap department memperkenalkan diri....huhu...at least ade activity2 mcm nih, secara xlangsung boleh kenal department lain...bukan saje staf KL...tp pelbagai cawangan...huhuu....nak tunjuk bukti nih...walaupon aku baru lg kat tempat nih....tp aku rasa bangga cz ramai gak student yg graduate dgn jayanya...(walaupon tu bkn student yg aku didik)...menjadi pembakar semangat utk trus berusaha menjayakan anak2 didik ku...



ingat student je ke dapat pakai baju konvo...lecturer dia pon ade gak tau...gambar ni berlatar belakangkan student2 yg tengah exited nak naik pentas....first time g konvo org lain...best gak...mcm2 lagu ade...

k la....tu je yg nak cite...nak balik.dah kol 5pm...tgguuu cite lain plak k

No comments: