Thursday, March 19, 2009

besday akuuuuuuuuuuuuuu..........

dalam sedey....dalam duka...tp korang kwn2 aku buat aku lupe ttg probs aku...thxs...sgt2 terharu. aku xpernah ade hari yg mcm ni....besday aku xpernah bersambut...wishes from org yg aku syg dah cukup bg aku. even aku couple pon, xpernah aku sambut bersama 'dia'....nasib baik aku jenis yg xkesah. aku juz harap org tu ingat je besday aku. 12midnight when my watch switched the date to 18....it is the date where i came to the world. 9.05 am waktu aku try nak kenal inviroment aku....3 cakes for my besday. first, from all my housemates....even aku nih rasenye dah xsepatutnye nak sambut besday...tp bile ade korang2 yg happening aku excited. hilang sume masalah aku jap. 1st cake bertajuk...happy besday - biri-biri - sedey je tgk perkataan biri2 tu. tinggal kenangan sudah...mmmmm...mmmm....

cake yg kedua dtg dari bdk yg bengong....mls nak cite.tp sedap...aku telan jew.org dah bg...amik je la

cake yg ke tiga...mmg mencabar...smpai aku nangis..n xtentu arah korang buat...nak tau ape perasaan aku mase tuh???aku mmg tak jangke langsung korang akan buat cam tu cz hari ni dah 19hb...belated sudah...so, aku rase xkan berlaku ape2. tapi korang berjaya mengenakan aku. kereta yg aku syg gilerrrrr telah korang rampas tanpa pengetahuan aku. tektik kotor....aku xtau ape2. really.........mmg korangnye plan baik punya. korang tau kecuaian aku ek...and informer korang tu mmg baik punye berlakon...MIRA...ooooo...ko la yg bg sume detail kunci2 aku tu ek???siap ko.....kak puja n dyla plak....pandai ek...tibe2 je hilang...membuatkan aku berleter ngan mira...sbb korang tggalkan barang yg berat....ATY plak....ko lah yg menjual kunci kete aku tu pd bdk2 nih ek...aku tau dah... klw aku tau aku park kete aku jauh2....biar korang ssh nak carik...patutla MIRA tanye...kat mane aku park kete...aku xsangke MIRA ko pandai berlakon. aku cuak gile...panic gile...smpai xtau nak buat ape. kete hilang tuh...sape yg xnangis..huhuhu...tp malu r wei...org nmpak aku mcm tuh...fahros n shah...ko mmg sempoiiiii...sbb aku xtau plak korang nih pelakon gak...antara kenangan dgn korang yg xdpt aku lupekan....aku mau nangis lg bile aku teringat ttg td....sedeyyyyyy.....byk lg aku nak membebel nih.


ni slh seorg yg plan bende giler nih...aku tgh nangis time nih....sbb nmpk korang bawak kek tuh...






korang telah berjaya merampas kesayangan ku hari ini....nmpaknye aku kene lebih berhati-hati mulai sekarang.
kek tu untuk makan la zimah oit...ko dah masukkan dlm hidung aku membuatkan hidung aku ditumbuhi jerawat..hampeh
aku sayang korang....korang buat aku lupe problem aku....hidup mesti diteruskan. segala yg datang sebagai dugaan dari yg MAHA ESA...kalau tak,hidup nih takkan ceria...takde corak...yang penting mcmane kt nak hadapinya...adakah kita kuat?ye,kita mesti kuat untuk hadapi segala yang mendatang...thxs to all my friends...even name korang aku xsenaraikan disini..tapi dalam hati aku tetap ade korang...aku sayang korang. nnt aku smbung lg...penat nih...kt tggu video dari fahros

No comments: